2011-04-13

The Secret - Hemligheten

Verona - Det är mitt namn som bloggare. Men namnet är en del av mitt mellannamn Veronika. Ett namn som jag älskar att heta. Hoppas du ska få en härlig stund när du läser min blogg♥

Nu har jag hittat min bok, "The Secret - Hemligheten", så nu har jag bestämt att jag ska läsa igenom den och ge denna "Hemlighet" en chans. För för det mesta så går saker och ting fel i mitt liv, och om det beror på livet eller att jag faktiskt inte tänker rätt, det ska jag nu ta reda på. Jag ska se hur långt jag kan få hemligheten att komma i mitt eget liv, att öppna mig för denna och låta saker och ting ha sin gång. Bara allt känns bra med detta allstå.
Det ska bli spännande att eventuellt hitta ett sätt att åtminstone komma vidare i livet med och att få känna att jag är värd bättre än det jag har haft i mitt liv nu.
För det "The Secret" handlar om är Lagen om Attraktion! ska bli spännande och se om den här lagen verkligen fungerar.
Samtidigt är frågan var denna lag kommer ifrån.....
Men okej jag ska ge denna en chans i alla fall. Och är det så att satan är på ingång i och med att jag ska tänka positivt så får jag väl jaga bort honom. För det positiva borde han inte gilla liksom. Men man vet ju aldrig med den lömska typen.
Det gäller också att tänka på att det som står skall vara kompatibelt med min egen värdegrund, annars så kan det vara, men jag har ändå bestämt mig för att ge detta en chans, för kan det hjälpa mig i någon del av mitt liv eller helst i hela, så vore det skönt kan jag säga.

Verona♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar