2011-08-02

Hej igen!

This is for you♥ Because I care♥ Verona♥

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev, och det har hänt otroligt mycket i mitt liv. Det har hänt så mycket att jag till och med funderar på en helt ny karriär. Det är otroligt fascinerande vad människor och omständigheter kan förändra hela livet, både till det bättre och ibland till något helt annorlunda. Och det kan verkligen vara jobbigt under tiden förändringarna krävs, men vad skönt det är när dessa är slut och du kan gå segrande ur förändringarna!

Jag känner att jag inte är där ännu, att ha gått segrande ur förändringen, utan jag känner nog att jag fortfarande är mitt inne i förändringarna. Men det gör inget, för då kan jag fortfarande fundera, ändra och förändra saker och ting, så att det till slut går min väg allting. Just nu går det alla andras väg, känns det som, men förädnringens vindar är nära!

Ni ska få följa mig på den här vägen ett tag nu. Och jag hoppas att det kan vara till stöd och hjälp för någon av er andra som kanske har hamnat eller hamnar i samma funderingar som jag gjort.

Kramar

Verona alias Ann-Sofie♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar