2011-08-22

This is for you♥ Because I care♥ Verona♥

Nu är jag här igen efter en hel del om och men. Det har blivit byte av dator och byte av attityd från min sida. jag har varit på väg att ge upp så många gånger nu, pga. en tuff arbetsrelation med min dåvarande chef (som fortfarande är min chef...) ja, jag kan lika gärna säga ordet högt. hon har mobbat mig i 2,5 år pga. att jag inte har dugt åt henne på något som helst plan.
jag själv har varit den osm förstört allas arbetsmiljö. jag själv är den enda som kan se till att alla mår bra, och det är bara mig det gäller hela tiden och överallt. '

jag har inte fått gå fort, äta fort, prata fort, skriva fort etc. för det tog hon som att jag var stressad! och stressen var inte bra för alla andra. att jag blev sjuk av att vara eventuellt stressat, det brydde hon sig inte om, utan allt handlade om att jag inte fick...

Så så är det i Sverige idag år 2011! Och det är fortfarande 300 vuxna människor som tar livet av sig i Sverige idag år 2011 pga. arbeterelaterad mobbning och utanförskap!

detta hände på US i Linköping, och avdelningen var Geriatriken avdelning 82. Så nu har jag berättat vart det var också!

Nu får vi se hur mycket det fria ordet är värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar