2011-12-18

I am back, jag är tillbaka!

This is for you♥ Because I care♥ Verona♥
Hejsan igen!

Nu var det länge sedan jag var inne på min fina blogg. Och det beror mest på att jag helt enkelt inte lyckats ta mig in på den, vid de tillfällen under hösten, som jag hade tänkt att blogga helt enkelt.
Nog om det nu. Det har hänt en hel del under den här tiden. Och om vad ska jag börja blogga om nu, samt om hur mitt fortsatta liv troligen kan se ut.
jag har nämligen insett under denna höst, att av olika omständigheter, varav den största är och innebär mobbning på arbetsplats, så har jag helt enkelt fått inse, att jag behöver en helomvändning, när det gäller både livet, mitt leverne, men framförallt, mitt arbete.

För jag vill inte arbeta, som man gör i den organistionen jag tillhörde, mera. Jag vill börja om igen, på nytt och hitta min arbetsglädje, sedan önskar jag att få sitta vid ett skrivbord med en dator framför mig, framförallt.

Jag har sökt till en administrativ kurs just för detta syfte, men det kan lika gärna bli något som att författa, bli bloggare (om det nu någon gång skulle kunna bära sig?) eller dylikt.

Jag har många drömmar, och alla kommer inte att gå i uppfyllelse för mig under min livstid, och det gör inget heller, just nu är jag bara glad att jag får chansen att både våga känna in mina drömmar, och kanske till och  med uppfylla några av dem!!!

Vad som kommer att hända mig, får ni snart veta, på denna blogg, eller på något annat ställe på nätet, för jag jag har blivit och är en riktig datanörs, och jag är stolt över det!!!

Verona <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar